برگزاری دومین جلسه بررسی مشکلات و بهبود خدمات شهری در شهرداری کهریزک

به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و بررسی چالش‌های موجود در حوزه خدمات شهری، جلسه‌ای با حضور داوود تورانی معاون خدمات شهری، مهدی کرمی مسئول بازرسی و مدیران معاونت خدمات شهر شهرداری کهریزک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک؛ در این جلسه که امروز در شهرداری کهریزک برگزار شد، مدیران معاونت خدمات شهر ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، به بیان چالش‌ها و مشکلات واحدهای تحت مدیریتشان پرداختند. همچنین راهکارهای بهبود روند خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقای سطح کیفی خدمات شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

داوود تورانی، معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک در این جلسه با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح خدمات‌رسانی، گفت: «هدف اصلی ما در حوزه خدمات شهری، جلب رضایت شهروندان و ایجاد شهری پاک، ایمن و پویا است. برای تحقق این هدف، لازم است با همفکری و هماهنگی مجموعه مدیران، نقاط ضعف شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.»

در ادامه جلسه، مدیران واحدهای مختلف معاونت خدمات شهری به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات پرداختند و ضمن بررسی چالش‌های موجود، راهکارهایی در زمینه بهبود نظافت معابر، ساماندهی فضاهای سبز، مدیریت پسماند و افزایش سرعت خدمات‌رسانی به شهروندان ارائه کردند.

همچنین مهدی کرمی، مسئول بازرسی شهرداری کهریزک با اشاره به اهمیت نظارت مستمر بر عملکرد واحدها گفت: «بازرسی به‌عنوان بازوی نظارتی شهرداری، وظیفه دارد با رصد دقیق عملکرد حوزه‌های مختلف، مانع از بروز مشکلات تکراری شود و در جهت ارتقای کیفیت خدمات، پیشنهادات اصلاحی و سازنده ارائه دهد.»

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () { document.querySelectorAll('a').forEach(function (link) { if (link.href.includes(window.location.origin) && link.href.includes("/category/")) { link.setAttribute("target", "_blank"); } }); });