شهردار کهریزک: روابط عمومیها باید بهروز، پاسخگو و خلاق باشند

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مراسمی با حضور علی کلهر شهردار، اعضای شورای معاونین و جمعی از مدیران و کارکنان در سالن جلسات شهرداری کهریزک برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک؛ علی کلهر در این مراسم با تبریک روز روابط عمومی، به بیان اهمیت و جایگاه این حوزه در ساختار مدیریت شهری پرداخت و گفت: «روابط عمومی چشم و گوش مدیریت شهری است. بدون ارتباط مؤثر با مردم و رسانهها، هیچ برنامهای به درستی به اجرا نخواهد رسید. روابط عمومی میتواند با عملکرد حرفهای خود، تصویر شفافی از خدمات شهرداری ارائه دهد و موجب رضایتمندی عمومی شود.»
وی افزود: «امروزه با توجه به نقش پررنگ شبکههای اجتماعی و ابزارهای نوین اطلاعرسانی، روابط عمومیها باید بهروز، پاسخگو و خلاق باشند. موفقیت یک سازمان، به ویژه نهادهای خدماتی مانند شهرداری، در گرو ارتباط سالم، دوطرفه و مبتنی بر اعتماد با مردم است.»
در پایان این مراسم، به پاس تلاشهای شبانهروزی و نقش مؤثر روابط عمومی در پوشش اخبار، برگزاری برنامهها و ایجاد تعامل مثبت با شهروندان با اهدای لوح تقدیر از زحمات علی قدرتی، مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری کهریزک و همکاران ایشان تجلیل صورت گرفت.