اپلیکیشن «کهریزک من» و سایت خدمات هوشمند شهرداری کهریزک رونمایی شد

شهرداری کهریزک با رونمایی از اپلیکیشن جامع کهریزک من، نخستین گام بزرگ خود را برای ورود به دورهای تازه از خدمات هوشمند برداشت.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری کهریزک، علی کلهر، شهردار کهریزک، با اعلام آغاز رسمی فاز نخست هوشمندسازی مدیریت شهری، رونمایی از اپلیکیشن کهریزک من را «تحولی اساسی در ارائه خدمات به شهروندان» توصیف کرد. نرم افزاری که در آن ثبت درخواستها، پیگیری امور شهری، گزارشهای مردمی و دریافت خدمات شهرسازی تنها با چند کلیک روی تلفن همراه امکانپذیر میشود.
ورود به سایت خدمات آن لاین شهرداری کهریزک
کلهر با اشاره به اینکه «سرعت، شفافیت و دسترسی برابر» محور طراحی این برنامه بوده است، گفت: «هدف ما این است که مردم بدون مراجعه حضوری، بیواسطه و در کوتاهترین زمان به خدمات مدیریت شهری دسترسی داشته باشند. کهریزک باید شهری باشد که شهروند در آن احساس سهولت و اعتماد کند و این مسیر بدون هوشمندسازی امکانپذیر نیست.»
وی در ادامه افزود: «راهاندازی این برنامه به معنای پایان رویههای کند و کاغذی و آغاز دورانی است که خدمات شهری در لحظه، دقیق و قابل پیگیری ارائه میشود. شهروند باید بتواند مشکلات محلهاش را ثبت کند، نتیجه را ببیند و بداند چه اقدامی انجام شده و در چه مرحلهای قرار دارد.»
بر اساس این گزارش، اپلیکیشن کهریزک من هماکنون به سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ متصل است؛ جایی که شهروندان میتوانند انواع مشکلات شهری، شکایات، درخواستها، تقدیرها و گزارشهای محلهای را ثبت و بهصورت هوشمند پیگیری کنند.
گفتنی است این برنامه بهزودی با اضافهشدن بخش «پاینو» در حوزه تفکیک هوشمند پسماند و بخش «خدمات شهرسازی» برای استعلامات، بررسی پروندهها، نوبتدهی و دریافت کلیه خدمات شهرسازی، گستره خدمات خود را گسترش خواهد داد. این موضوع یک قدم بلند دیگر برای تحقق ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان است.
اپلیکیشن کهریزک من که برای تمامی گوشیهای هوشمند در سایت شهرداری کهریزک به نشانی www.mykahrizak.ir قابل دسترس است، تجربهای ساده، شفاف و مطمئن را برای شهروندان رقم زده و مسیر تبدیل کهریزک به یک «شهر هوشمند» واقعی را هموار میکند.






