عکس | دیدار مسئولان کهریزک با رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان ری

همزمان با روز جهاد کشاورزی، جمعی از مسئولان بخش کهریزک با حضور در اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری، ضمن تبریک این مناسبت به رئیس و کارکنان این مجموعه، بر ضرورت تقویت تعاملات و همکاری‌های بین‌دستگاهی در راستای توسعه و پیشرفت منطقه تأکید کردند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک؛ ظهر چهارشنبه ۲۷ خردادماه، محمدعلی محمدی، رئیس دادگستری بخش، قاضی مجید مردی رئیس شعبه چهار حقوقی دادگستری، علی کلهر شهردار و رضا کلهر مدیرعامل تعاونی کشاورزی و روستایی بخش کهریزک با حضور در اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری، روز جهاد کشاورزی را به سعید نادری رئیس اداره و کارکنان این مجموعه تبریک گفتند. در این دیدار، حاضران ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه جهاد کشاورزی در حمایت از تولید و امنیت غذایی، بر تداوم همکاری‌ها و هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف برای ارتقای خدمات‌رسانی و تحقق اهداف توسعه‌ای منطقه تأکید کردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () { document.querySelectorAll('a').forEach(function (link) { if (link.href.includes(window.location.origin) && link.href.includes("/category/")) { link.setAttribute("target", "_blank"); } }); });