عکس | دیدار مسئولان کهریزک با رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان ری

همزمان با روز جهاد کشاورزی، جمعی از مسئولان بخش کهریزک با حضور در اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری، ضمن تبریک این مناسبت به رئیس و کارکنان این مجموعه، بر ضرورت تقویت تعاملات و همکاریهای بیندستگاهی در راستای توسعه و پیشرفت منطقه تأکید کردند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک؛ ظهر چهارشنبه ۲۷ خردادماه، محمدعلی محمدی، رئیس دادگستری بخش، قاضی مجید مردی رئیس شعبه چهار حقوقی دادگستری، علی کلهر شهردار و رضا کلهر مدیرعامل تعاونی کشاورزی و روستایی بخش کهریزک با حضور در اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری، روز جهاد کشاورزی را به سعید نادری رئیس اداره و کارکنان این مجموعه تبریک گفتند. در این دیدار، حاضران ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه جهاد کشاورزی در حمایت از تولید و امنیت غذایی، بر تداوم همکاریها و همافزایی میان دستگاههای مختلف برای ارتقای خدماترسانی و تحقق اهداف توسعهای منطقه تأکید کردند.















