×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تقدیر مدیران کهریزک از زحمات نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، علی کلهر شهردار کهریزک به همراه مدیران ارشد بخش، از فرماندهی راهور و کلانتری 170 کهریزک بازدید کرد.

شهردار کهریزک در این بازدید به جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از امنیت، آرامش و آسایش جامعه اشاره کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست و فعالان حوزه نیروی انتظامی همواره بر اساس منویات مقام معظم رهبری، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی را در راس امور خود دارند که این امر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: سبز قامتان و مردان همیشه هوشیار این عرصه همواره نقش بارزی در برقراری نظم،آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا کرده اند و بی تردید امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور هستیم.همواره در سایه تلاش و مجاهدت این عزیزان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه جامعه مهیا شده است.

شهردار کهریزک با تشکر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای آنان در رسیدن به اهداف تامین امنیت و نظم عمومی در جامعه آرزوی موفقیت کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false