×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ملاقات چهره به چهره استاندار تهران با مردم کهریزک

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ صبح امروز سه شنبه 16 آبان ماه ملاقات مردمی شهرداری کهریزک با حضور علی رضا فخاری استاندار تهران و قائم مقام شورای اسلامی شهر کهریزک و معاونین ایشان در دفتر علی کلهر شهردار کهریزک در فضایی آرام و صمیمانه برگزار شد.

از اهم موضوعات مطرح شده شهروندان کهریزک در این ملاقات، می توان به مشکلات و معضلات تحمیلی مرکز آرادکوه،حوزه شهرسازی، ساخت و ساز، ورزش و جوانان و تخصیص و اجرای سرانه های خدماتی به مردم اشاره کرد.

علی رضا فخاری استاندار تهران در مورد مطالبات شهروندان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده در شهرداری تهران و طی یک طرح پنج ساله ان شاء الله شاهد ایجاد یک مرکز جدید دفن زباله در تهران خواهیم بود که بعد از تامین اعتبارات لازم، جانمایی و عملیاتی شدن زیر ساخت های تاسیساتی، شاهد اجرای این طرح بزرگ خواهیم بود که کاهش چشم گیری در حجم زباله ورودی به مرکز آراد کوه خواهد داشت.

علی کلهر شهردار کهریزک در حاشیه این دیدار گفت: نگاه مدیریت شهرداری نگاهی مردمی است و ما پیگیر مطالبات تکراری و بحق شهروندان خواهیم بود که امیدواریم با همکاری استانداری تهران به عنوان قائم مقام شورای اسلامی شهر کهریزک، مردم کهریزک به خواسته های دیرینه خود برسند که نهایت سعی و تلاش اینجانب و همکارانم در رفع مشکلات و معضلات شهری و شهروندان می‏باشد.

شهردار کهریزک با اشاره به جمعیت 60 هزار نفری شهر کهریزک بر عادلانه شدن تقسیم سرانه های خدماتی مخصوصا سرانه های درمانی و اورژانسی تاکید کرد.

لازم به ذکر است این نشست صمیمی که با حضور معاونین استاندار تهران و مسئولین ادارات شهرستان و بخش کهریزک برگزار شد با بازدید استاندار تهران و هیئت همراه از سالن مانیتورینگ و پایش تصویری شهرداری کهریزک که نقش بسزایی در نظم ترافیکی و امنیت شهر داشته به پایان رسید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد