×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اكران فیلم های جشنواره رشد در فرهنگسراهای شهر كهریزك

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک، «محسن یوسفی»گفت: با مشارکت آموزش پرورش و واحد امور فرهنگی شهرداری کهریزک، فیلم های جشنواره رشد در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) و امام صادق(ع) برای دانش آموزان مدارس شهر اکران می شود.

سرپرست امور فرهنگی شهرداری کهریزک افزود: امسال بنا به سنتی هرساله چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در کشور برگزار می شود که بخشی از فیلم های منتخب راه یافته به جشنواره برای دانش آموزان علاقه مند به هنر هفتم از ابتدا تا پایان هفته بر روی پرده می رود و دانش آموزان می توانند برای تماشای فیلم های رشد با هماهنگی مربیان مدارس و آموزش و پرورش مهمان فرهنگسراهای شهر شوند.

وی با معرفی جشنواره فیلم رشد اظهار داشت: جشنوارۀ بین المللی فیلم‌های آموزشی رشد قدیمی ترین جشنوارۀ فیلم در ایران و جشنواره‌ای تخصصی است كه با مدیریت وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و اهتمام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، هر سال با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی، برگزار می شود.

گروه‌های جشنواره بین المللی فیلم رشد شامل؛فیلم های آموزشی کوتاه و بلند، فیلم های مستند کوتاه و بلند،فیلم های انیمیشن کوتاه و بلند، فیلم های تربیتی داستانی کوتاه، کودک و نوجوان ،اولیا و مربیان ، فیلم های تربیتی داستانی بلند کودک و نوجوان – اولیا و مربیان ونماهنگ است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false