×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اعلام برنامه های دهه فجر شهرداری کهریزک| از تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) تا برگزاری جشن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک؛ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، برنامه های متنوع فرهنگی و ارزشی این ایام مبارک با حضور و ادای احترام شهردار کهریزک در محل جلوس امام خمینی (ره) پس از ورود غرور آفرین به میهن در 12 بهمن ماه سال 57 کلید خورد.

علی کلهر؛ شهردار کهریزک همراه سایر مسئولان شهر در  نخستین ساعات ۱۲ بهمن در جایگاه جلوس تاریخی امام خمینی(ره) در بهشت زهرا حضور یافت و یاد و خاطر امام  دلها را گرامی داشت.

شهردار کهریزک با گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر را یادآور بصیرت و اتحاد و انسجام ملتی همدل و همسو در مسیر پیروی از رهبری معمار کبیر انقلاب دانست و گفت: ایام دهه مبارک فجر فقط یک مناسبت سیاسی و تاریخی نیست بلکه نقشه راه ابدی عزت و اقتدار ملت ایران و سایر کشورهای جهان در برابر استکبار است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران و پایداری این رویداد عظیم پس از گذشت بیش از ۴ دهه، الگوی موفق و پایداری برای صدور پیام انقلاب به سایر کشورهاست و موجب افتخار است. پرچمی را که امام خمینی( ره)  چهل و سه سال پیش برافراشتند همچنان با دوراندیشی و بصیرت مقام معظم رهبری مد ظله العالی و ولایت مداری ملت ایران از ایشان همچنان بر فراز کشورمان درحال اهتزاز است.

بر اساس این گزارش شهرداری کهریزک با برگزاری برنامه های متنوعی چون، مسابقات ورزشی، اکران فیلم، میز خدمت شهردار در مساجد شهر و جشن بزرگ پیروزی انقلاب این رویداد بزرگ ملی را گرامی میدارد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false