×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مراسم روز جهانی قدس در کهریزک برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک؛ صبح 25 فروردین ماه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مدیران ارشد بخش کهریزک و شهروندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به برپایی غرفه ویژه کودکان و همچنین غرفه حجاب با همکاری حوزه بسیج خواهران 456 حضرت زینب (س)در محل شروع راهپیمایی توسط شهرداری کهریزک، افزود: یکی از اهداف شهرداری کهریزک در حوزه های فرهنگی، آشنا کردن نصل های جدید انقلاب با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این حرکت بنیادی می تواند پایه های نظام را در سال های آتی استوار تر کند.

شهردار کهریزک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری «مد ظله عالی» مبنی بر «عجله رژیم جعلی اسرائیل بر فروپاشی خود» گفت: به یاری خداوند و عزم ومجاهدت محور مقاومت بزودی مسلمین نماز پیروزی را در قدس شریف خواهند خواند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ در ادامه راهپیمایی روز قدس شهروندان با حضور در مصلی بزرگ باقر شهر و قرائت بیانیه روز قدس سال 1402 به اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه پرداختند.

لازم به ذکر است استاد سید جواد هاشمی فشارکی عضو جبهه مردمی گام دوم انقلاب به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشتند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false