×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آئین تکریم قضات حوزه قضایی کهریزک برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک؛ آئین تکریم قضات حوزه قضایی کهریزک به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه با حضور مدیران ارشد بخش و همچنین با همکاری بخشداری کهریزک، شهرداری کهریزک، شهرداری باقر شهر و شورای اسلامی بخش کهریزک در سالن شهید سلیمانی بخشداری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آرش ناصر پیرسرایی رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک و قضات این حوزه برگزار شد؛ حجت الاسلام استیری با اشاره به خطبه هایی از نهج البلاغه و سخنان امیرالمومنین در مورد قضاوت از میزان اهمیت این قوه در مسائل کشوری و امنیتی سخن گفت.

پیرسرایی گفت: حوزه قضایی کهریزک با برسی 24 هزار پرونده در سال نیازمند یاری دیگر مسئولان شهر است. حوزه قضایی تنها متولی جلوگیری از وقوع جرم در مناطق نیست دیگر ادارات هم با رعایت برخی اصول می توانند از وقوع جرم جلوگیری کنند تا حجم پرونده های قضایی روز به روز کمتر شود.

در ادامه هادی بادلی بخشدار کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک و مرتضی همتی شهردار باقر شهر با تبریک ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران از زحمات قضات در برقراری ثبات و امنیت در بخش تقدیر و تشکر نمودند..

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ در پایان پس از اهداء لوح سپاس و تکریم قضات، حاضرین با حضور بر سر مزار شهدای هفتم تیر و تقدیم شاخ گل و قرائت فاتحه یاد ایشان را گرامی داشتند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false