×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آئین تکریم از آزادگان شهر کهریزک برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ در سالروز بازگشت آزادگان سر فراز هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، آئین تکریم از آزادگان شهر کهریزک با حضور هادی بادلی بخشدار کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک، محمد معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

علی کلهر شهردار کهریزک بعد از عرض خیر مقدم به حاضرین و محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام اظهار داشت: تکریم از آزادگانی که برای بالا نگاه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت کردند وظیفه تمامی ارگان ها و نهاد ها دانسته و مطالبی در خصوص مقام و جایگاه آزادگان بیان نمود.

در ادامه جلسه، آزادگان به بیان خاطرات ایام اسارت خود پرداخته  و از تلخی ها و شیرینی های دوران اسارت خود در اردوگاه های نیرو های بعثی عراق صحبت نمودند.

هادی بادلی بخشدار کهریزک نیز ضمن تقدیر از آزادگان خاطر نشان کرد: تفاوت منافقین و آزادگان در این بود که آزادگان در مدار انقلاب ماندند و پای آرمان های خویش با معمار کبیر انقلاب ایستادند.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی های لازم بزودی شاهد ثبت خاطرات آزادگان بخش کهریزک در قرارگاه مرکزی پیامبر اعظم صلوات الله علیه که مسئولیت حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس را دارد خواهیم بود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایا از آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهر کهریزک تقدیر شایسته به عمل آمد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false