×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آئین تجلیل از آتش نشانان شهر کهریزک برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ به مناسبت روز  آتش نشان و ایمنی طی مراسمی با حضور محمد بشارت سرپرست  فرمانداری ویژه شهرستان ری، هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک، محمد معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، پیشکسوتان ورزشی، جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی از آتش نشانان شریف و خدوم در ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی کهریزک تجلیل شد.

در ابتدای مراسم علی کلهر با عرض خیر مقدم به مسئولین و مدعوین و تبریک روز آتش نشان، عید ولادت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، به ارائه گزارش از عملکرد آتش نشانی کهریزک پرداخته و از زحمات و خدمات ارزشمند آتش نشانان غیور و زحمت کش تقدیر و تشکر نموده و اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده در مجموعه شهرداری و مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک پیشرفت چشمگیری در ارتقاء تجهیزات ایمنی در دو ایستگاه داشته و خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود آتش نشانی کهریزک با میانگین روزانه 5 حادثه، یکی از پرکارترین مجموعه های استان می باشدکه با درایت نیروهای جان برکف دو ایستگاه موجود کمترین خسارات جانی و مالی را تا کنون در بر داشته ایم.

در ادامه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان‌ ری؛ با تبریک روز آتش نشان و تقدیر از تشکر از آتش نشانان حاضر در مراسم، یاد و خاطره شهدای آتش نشانی را گرامی داشت و افزود:  مجاورت کهریزک با مناطق صنعتی، حساسیت عملکرد آتش نشانان را بالا می برد و در این راستا به روز بودن تحهیزات می تواند کمک چشم گیری در بهبود عملکرد آتش نشانان داشته باشد.

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع به کار خود ادامه داد و با تجلیل از آتش نشانان و اهداء لوح سپاس و هدایا به کار خود پایان داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false