×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آئین میز خدمت به شهروندان شهرک پیام برگزار  شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ در راستای رسیدگی به مشکلات، معضلات و به مطالبات شهروندان محله شهرک پیام، عصر سه شنبه 21 شهریور ماه آئین میز خدمت با حضور علی کلهر شهردار کهریزک، محمد معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، معاونین شهردار و جمعی از مدیران ادارات شهر کهریزک در مدرسه شهید تقی زاده این محله برگزار گردید.

در ابتدای مراسم علی کلهر با خیر مقدم به شهروندان و مسئولین ادارات به ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در حوزه های مختلف پرداخت و افزود: شهروندان می‏توانند با ارئه نقد های منصفانه خود مدیران و مسئولان را در شناسایی مشکلات یاری دهند که این امر، گامی مثبت در رفع معضلات شهری خواهد بود.

در ادامه، شهروندان مشکلات محله خود را در حوزه خدمات شهری، درمانی، بهداشتی، نبود تاسیسات مخابراتی، روشنایی معابر و دیگر مسائل مطرح نمودند و به فراخور موضوع، مسئولین ذی ربط پاسخگوی شهروندان بودند و موضوعات مطرح شده را جهت پیگیری بیشتر به معاونین ارجاع دادند.

گفتنی است این مراسم با ارائه پیشنهاداتی از سوی مسئولین در جهت مرتفع نمودن کاستی های بوجود آمده و نیز جمع بندی مطالب توسط شهردار کهریزک در مورد مسائل مطرح شده به کار خود پایان داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false