×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
یادواره شهدای  شهرکهریزک در هفته فرهنگی شهرستان ری

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ صبح امروز 27 مهر ماه بمناسبت ولادت با سعادت محدث عالی قدر حضرت سید الکریم عبدالعظیم الحسنی و هفته فرهنگی شهرستان ری، آئین یادواره شهدای شهر کهریزک با حضور دکتر باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، هادی بادلی بخشدار کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک، فرماندهان نظامی، انتظامی، کشوری و لشکری، مسئولین شهرستان ری و بخش کهریزک، جمعی از شهروندان و خانواده معظم شهداء در آستان مقدس امام زادگان ابراهیم و اسماعیل علیهم السلام کهریزک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی کلهر شهردار کهریزک ضمن خیر مقدم به حضار و محکوم نمودن جنایت جنگی رژیم جعلی صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گزارشی کامل از برنامه های شهرداری کهریزک در هفته فرهنگی شهرستان ری بیان نمود.

در ادامه، فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره در راستای

موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی بیاناتی داشته و با محکوم نمودن جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی سخنان خود را به پایان رساند.

لازم به ذکر است این مراسم با اجرای برنامه های متنوع و مدح و ذکر اهل بیت علیهم السلام ادامه یافته و از خانواده معظم شهداء نیز تجلیل وتقدیر به عمل آمد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false