×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
طرح پایش تصویری در شهرداری کهریزک اجرا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کهریزک، فازهای اول و دوم طرح سامانه های هوشمند نظارتی، پایش تصویری و مرکز «مانیتورینگ» شهید باکری شهرداری کهریزک با حضور مدیران ارشد حوزه های امنیتی و سیاسی استان تهران برگزار شد.

در این مراسم نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیر کل اطلاعات جنوب استان تهران و معاونین، امام جمعه بخش کهریزک، بخشدار و رئیس دادگستری کهریزک، رئیس پلیس راهور فاتب، شهرداران و بخشداران شهرستان ری، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای بخش کهریزک و سایر مسئولین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، درحال حاضر پایش تصویری و ارتقای امنیت عمومی شهرها یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه محسوب می شود و امنیت در توسعه شهرها نقش مهم و اساسی را دارد. شهرداری کهریزک با ایجاد بسترهای فیزیکی و تخصیص اعتبارات مناسب برای اجرای این طرح به عنوان اولین شهر شهرستان ری در اجرا و بهره برداری طرح پایش تصویری پیشگام بوده است.

اجرای فاز یک و دو پایش تصویری شهر کهریزک از ماه های گذشته آغاز شده بود و امروز شاهد تکمیل و بهره برداری این دو فاز با اعتباری بالغ بر حدود ۷۰ میلیارد ریال بودیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک، با اجرای طرح تکمیلی و فاز ۳ پروژه پایش تصویری بخش زیادی از شهر کهریزک تحت پوشش دوربین های نظارتی و سامانه هوشمند پلاک خوان قرار می گیرد و بیش از پیش شاهد افزایش و ارتقا امنیت شهروندان فهیم کهریزک خواهیم بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد