×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
شهردار کهریزک: موضوع اصلی ما، مردم هستند

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ صبح امروز یکشنبه 7 آبان ماه جلسه شورای اداری بخش کهریزک با حضور مدیران و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی بخش کهریزک در سالن شهید سلیمانی بخشداری برگزار شد.

علی کلهر شهردار کهریزک در این جلسه با تاکید بر میزان اهمیت خدمت رسانی به مردم، به فرصت ها و پتانسیل های فراموش شده بخش کهریزک در حوزه های گوناگون اشاره کرد و گفت : یکی از مهمترین پتانسیل های منطقه حوزه کشاورزی است که با رشد روز افزون شهرک های مسکونی و صنعتی روبه افول است.

وی افزود بسیاری از زمین های مزروعی بخش کهریزک زیر کشت انواع کلم است؛ بر این اساس شهرداری کهریزک در نظر دارد با برپایی جشنواره ای برای تولید کنندگان این محصول، کشاورزی کهریزک را در سطح استانی و حتی ملی به مردم معرفی کند.

شهردار کهریزک در ادامه سخنان خود به معضلات زیست محیطی و سگ های بلاصاحب اشاره کرد و اظهار داشت: زباله سوزی و عدم مدیریت در مقوله پسماند از موضوعات قابل توجهی است که گریبان گیر بخش کهریزک شده است و می بایست با فکری عاجل و ضرب العجلی جهادی این معضل به فرصت تبدیل گردد.

علی کلهر در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری تمامی ارگان های ذی ربط بتوانیم میزبان شهروندان شهرستان و حتی استان در جشنواره کلم کهریزک باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد