×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
شهردار کهریزک : امور فرهنگی و ورزشی در راس امور شهرداری کهریزک است

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ صبح امروز پنجشنبه 11 آبان ماه به مناسبت روز جهانی مربی، آئین تجلیل از مربیان آقا و بانوی شهر با حضور مدیران شهرداری  کهریزک و جمعی از فعالان این عرصه به همت حوزه فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کهریزک در سالن چند منظوره تختی برگزار شد.

علی کلهر شهردار کهریزک در این جلسه از مربیان به عنوان قشر سازنده و تاثیر گذار در جامعه یاد کرد و گفت: دید مدیریت شهر به امر ورزش  دید مثبت است و از هرگونه تعامل و همکاری سازنده در زمینه ورزش استقبال خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: امور فرهنگی و ورزشی در راس امور شهرداری کهریزک است که پیش بینی طراحی و اجرای سه سالن ورزشی و یک سرای محله شاهدی بر این مدعاست.

گفتنی است در ادامه این مراسم شهردار کهریزک رو در رو با مربیان در خصوص مشکلات و دغدغه هایشان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است این مراسم که با حضور علی کلهر شهردار کهریزک، مسلم رستمی معاون اداری و مالی شهرداری کهریزک، جلال حمزه مدیر حوزه فرهنگی اجتماعی ورزشی شههرداری کهریزک، رسول محمد‏پور مسئول واحد روابط عمومی شهرداری کهریزک،  مصطفی پورنگ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر کهریزک و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر و سپاس به مربیان زحمت کش و سختکوش شهر به پایان رسید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد