×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
طرح تفصیلی شهر کهریزک اجرایی شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ علی کلهر شهردار کهریزک از اجرایی شدن طرح تفصیلی شهر کهریزک به همت معاونت شهرسازی و معماری این شهرداری خبر داد.

وی اظهار داشت: بعد از بررسی ها و مطالعات کامل در این خصوص و رایزنی های صورت گرفته توسط معاونت شهرسازی معماری شهرداری کهریزک و تعیین پیمانکار مربوطه این طرح از اسفند ماه سال گذشته به مرحله اجرایی درآمد.

وی خاطر نشان کرد: طرح تفصیلی که مکمل طرح جامع شهری می باشد در مورد مسائل مختلف کلی و جزئی شهر ارتباط مستقیم و تاثیر گذار خواهد داشت و در تسریع روند ساخت و ساز و قانومندی بیشتر این امر نیز دخیل خواهد بود.

شهردار کهریزک اظهار داشت؛ با اجرایی شدن طرح مذکور اراضی شهری و مالکیت آنها در اختیار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت که به خوبی می توان با نظارت کامل کاربری  فضا های شهری را رسد نمود.

علی کلهر در  ادامه گفت: در این طرح، برنامه های مدیریت شهر بصورت مفصل در موضوعات همچون میزان تراکم جمعیت، تراکم ساخت و ساز، وضعیت حمل و نقل عمومی، نحوه تغییر متراژ و تفکیک زمین ها و نیر وضعیت معابر و سرانه های اراضی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از معاونت شهر سازی و معماری شهرداری ابراز امیدواری کرد اجرایی شدن طرح تفصیلی نقشی پررنگ و اساسی در توسعه شهری شهر کهریزک و رضایت حال شهروندان داشته باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد